Feels good to be gangsta

tjo!

provet blev framflyttat till första veckan på lovet för min del- SKÖNT

I skolan lekte vi två roliga lekar med klassen, gummisnoddsleken och suga på kort leken. Superkul! jag älskar min klass. Vi fick sluta vid två och jag gick på stan med fia och maya, sen var jag på pluto-satellit möte om nästa termin med barnen. Det känns bra ! så redovisade jag mina pengar också, känns bra det med med lite extrapengar.

Nu var det tänkt att jag skulle ut och springa då jag blivit oerhört bestämd med att jag ska börja tycka om att springa, och det är svårt för min del. Men jag vill ha springsällskap, och det fick jag inte, men jag fick powerwalksällskap, så därför blir det att ta en omväg till tildis då jag springer eller joggar, och sen går jag med henne. Känns som en bra måndag, inga stora krav på nånting. Eller jo, jag har plugg, men det tar jag senare!

Från ingenstans vill jag även säga att jag ser fram emot nyår, vi börjar smida planer och jag taggar satan!!

Här kommer livebilder från min webbcamera på min oerhört fina springoutfit- underställ, overallsbyxor, fleecetröja och mössa. feels good to be gangsta






ja jag älskar min glugg, har haft den i ca två år då dom drog ut två av mina tänder för att det skulle växa igen. Måste säga att det går oerhört långsamt, men vadå? jag, elin och andré är väl fina i våra gluggar.

Taggar på att löka nu då

Tjaaaaaaaadå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0