Dan före dan före dopparedan

Även om klockan är efter tolv så räknar jag denna dag fortfarande som Onsdag, därför är det en onsdag som är dan före dan före dopparedan och även dagen då jag fick jullov! Kan inte beskriva min lycka i ord. JULLOV! behöver det verkligen. Och jag har haft en jättebra onsdag faktist. Jag gick i skolan en lektion, från halv nio till tio, sen drog jag iaf. Jag skrev en liten faktauppsats om julklappens historia, yey. Sen åkte jag minna, anko och micho till stan där vi åt kebab och gjorde lite ärenden.

Jag hittade även mina två kärlekar, två klänningar som jag är totalt kär i. Den ena ska jag ha på julafton eller juldagen, och den andra ska jag ha på nyår. Ren lycka att jag hittade dom, sen åkte jag, Matilda, Frida och Sofia upp till huvudstaden och vandrade lite. Tildis handlade och vi kollade på. Därefter vart det hemfärd och så var jag hemma i någon timme. Sen stack vi iväg till Emelies brorsa där vi hade ladies night, 10 tjejer, tacos, roliga filmer, teaterscen av anki och maja, julklappsutdelning och massor av annat trevligt. Men seg och trött som jag är så drog jag hem vid elva, eller kanske halv tolv. Minns inte riktigt (så full så jag får minnesluckor). skojade, har varit nykter även ikväll. Nu sitter jag i mitt fina fleeceunderställ och ska nog krypa ner till sängs. Kan avsluta med att säga att jag har världens underbaraste vänner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0