cause you are my heaven



hej mina vänner

Inatt sov jag som sagt hos Sofia. Som en röd kräfta i ansiktet åkte vi till maxi och köpte oss lite gott, så gjorde vi smoothies, snaggade patrik och krille och bara mös. Imorse åkte vi in till stan där vi åt nancys med micho, eller ja.. hon åt. Så gjorde vi lite ärenden, gick upp till lägenheten och så. Sen gick jag och Fia hem till Anna, Helenas mamma. Där fikade vi och pratade om allt möjligt, mestadels Helena såklart i två timmar. Samtidigt som det var jobbigt att ta sig igenom allt när vi pratade om henne så var det skönt, skönt att få höra hur allt går för Anna och resten av hennes familj.

Nu är jag hemma, ska måla lite naglar och fixa lite småsaker. Så blir det väl mat och sen ut till spåret en sväng med pappa, sen blir det hem till Matilda för att spendera kvällen där. Vi har ju faktist inte träffats än idag! Hittils sen lovet har börjat så har vi setts varje dag, fast lovet har ju bara varit en vecka så det är inte så konstigt trots allt. Menmen ! Jag hör väl av mig ikväll, ska göra en sammanfattning på 2010 sen, ska försöka hinna iaf. Året tar ju trots allt slut imorgon! fyfan vad jag är taggad till nyår, helt stört!

Hajdooooo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0