alors on danse

Hoppla!
Nu sitter jag här framför datorn, med universums brutalaste huvudvärk, helt underbart.

Nej men gårdagen var bra! stressig men bra. Den började med redskapsplockning i västergård vid tio, därefter var det att åka till täljehallen och plocka fram och bara ta det lugnt. Det kan nog vara det bästa på hela dagen, när man går runt i hallen och lyssnar på julmusik ur högtalarna och bara gympar och har kul. Sen var det förträning och ingen tumme bröts, därefter började juluppvisningen! I början hade vi tyst minut för Helena, då visste man inte riktigt var man skulle ta vägen. Men jag kunde hålla mig från tårar.

Sen var det dags! Filmer på några saker finns på facebook där jag taggats. Mina gympatjejer var på planeten kalabalika så de såg ut att vara psykon, vi själva var robotar som i somras! Allt gick väl bra. Sist var voltvarvet och avslutningsdansen "alors on danse" som var en hyllning till Helena som älskade den dansen.

Direkt efter uppvisningen blev det att skynda hem till tilds där vi fixade oss och fick sen sjuts till asian roxy där vi skulle ha ledarmiddag. Det är en thairesturang, och dagens klockrenaste var när en främmande gubbe gick fram till michelle och frågade henne om hon jobbade där, för att hon är typ kines. HAHA. Jag åt mig fet som en gris på bara förrätten och smällte i mig allt annat sen också, då kan man snacka om att rulla fram. Därefter rullade vi vidare ut i skogen till sofia där det bjöds på festligheter och röj. Riktigt roligt faktist!

Kul att jag imorse påstod att jag hade all kontroll igår kväll och att det gick bra och att jag mindes allt, medan fia påstod annat! jag insåg att hon kunde ha rätt när huvudvärken kom på besök.. haha. Sen blev det att plocka redskap, äta nancys och träna!

Det var allt för mig! fler bilder kommer så småningom, kolla filmerna så länge !

 


Kommentarer
Postat av: maya

taaack linda! :) jaa vi måste ses snart, saknar dig <3

2010-12-13 @ 20:20:37
URL: http://irmaelisabeth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0