Söndagsskrivning

Tjenare!

 Ni fick i inlägget innan se vad jag köpte i Stockholm, och lite idag på stan också. Men jag har fått och köpt lite mer än så, nämligen en extern hårdisk så min dator slipper gå sönder typ... imorgon pågrund av alla bilder. Och på den får jag plats med mer än jag någonsin kommer kunna fylla tror jag. Och även, något som kanske är en tabbe, förhoppningsvis, men just nu så trivs jag ! En Iphone... jag som kan hantera mobiler, kameror och allt annat tekniskt så bra! Men den här ska jag allt ta det lugnt med, tro mig!!

 

Imorgon börjar jag tvåan. Sommaren har rent utav sugit jämfört med året innan, visst har vissa roliga saker hänt, men dom går typ att räkna på fingarna, alltså inte tillräckligt många. Jag kan säga att sommarens bästa kväll var midsommar hos Lööv, sommarens bästa resa var Eurogym, sommarens bästa bränna, INGEN! jag är inte ens brun, och mitt mål med sommarlovet var att bli pepparkaka. Otur som jag har så jobbade jag ju de varmaste veckorna, men jobbet var ju helt klart jättebra !

När jag kommer till skolan imorgon så kommer man bara se en massa ettor, och jag kommer stirra. Jag vet det redan nu, för hur mycket man än försöker att inte göra det, så vet jag hur mycket alla tittade på oss när man började, och nu vet jag hur utstirrad man blir, så jag tycker synd om alla ettor. Vi blir en större klass också, med nya ämnen och andra lärare. Äsch, vi får se hur allt blir, det berättar jag imorgon!

Nu som slutet på mitt långa och ointressanta söndagsinlägg så ska jag visa lite bilder sen Vackstalägret !


Tjejerna posade efter att de sjungit julsång för personalen

Korvgrillning vid vattnet

Aqua dansen som var avslutningsnumret på uppvisningen

I väntan på mat, och vi ledare stog såklart längst fram och tog mat först

En hög flickis när vi flyttade ut gymparedskapen

Emilia, Linnéa och jag när vi var EMD

Något säger mit att det coolaste man kan göra framför kameran är peace tecknet, eller det kanske är mer kaninöron för barnen. Kaninöron är ju coolt

Testa på Rytmisk gymnastik

Alla som var med på lägret !

 

Slut på bilder, slut på inlägg

Godnatt gott folk


Kommentarer
Postat av: maya

åh du är toppen linda, kärlek till dig <3

2010-08-24 @ 22:39:20
URL: http://irmaelisabeth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0