hard work work

Hej !

Världens bästa uppdaterare är här. eller inte.

Men jag kan faktist skylla på att jag har jobbat ! I fredags åkte matilda och jag gick upp tidigt och bra för att få lite sol på mig, och för att se mer oc. På kvällen var jag och Sofia i Nykvarn hos Fralle, kom hem vid halv fyra. Kanske inte det bästa för att jobba dagen efter.

Jag jobbade i nio timmar igår och sen var jag med Ebba och Alfons där vi åt Snickerstårta, mös och bara snackade. När jag skulle hem så regnade det och blixtrade så det blev strömavbrott, jag blev asrädd. Kollade oc och somnade, och idag har jag jobbat från ett till halv sju. Rätt bra faktist ! Jag har faktist också gjort ett köp, så om någon vecka kommer jag gå runt med en iphone i handen, inte den nya, men ändå! frågan är om de är så bra så klumpig som jag är...

Jag har laddat in bilder sen olika tillfällen, så här kommer några av dem.










Nu blir det till att träffa Tova och Sofia, ha de bäst!

Trackback
RSS 2.0