Friday

hejdär !

Idag är det äntligen fredag och skolveckan är över. Helt stört hur mycket man får att göra direkt, men det är bara leva med det, i år ska jag satsa i skolan ! Dagarna bara går, sofia har fått sig en loverboy som är kär i henne och har skrivit ett kärleksbrev till henne, vi tjejer har brist på underhållning och ska därför nästa vecka ha en tävling om att göra en massa roliga och helgalna saker för 94:orna.

Jag fick hem ett paket idag, med en jacka som jag är sådär nöjd med, men den kanske passar till vissa kläder någon gång under hösten! och en halsduk som är supermysig. Här har jag såklart bilder på dom också! Ikväll blir det hem till Bredenbergs där det händer lite roligheter!

Hör av mig imorgon efter ledarkickoffen, tjadåååå


Markos fina kärleksbrev till fia!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0