we're in heaven



Som har varit riktigt roligt, lärorikt för alla barn och allmänt bra! Bilden är från täbylägret i somras, då jag var lite brunare. Dom två tjejerna till höger var med på lägret nu med.

Jag börjar friskna till nu! har bakat lite citronmuffins som faktist blev riktigt goda. Sen satt jag och tittade på ett av mina favoritprogram, biggest looser. Ny säsong nu.

Låten där uppe är heaven med Casey James från American Idol. Riktigt fint, och han är riktigt snygg, behöver bara snagga sig så är han min blivande dröm man. Det tråkiga är att han stannar i mina drömmar och kommer nog aldrig bli min. Nåväl, ibland får man leva i sina drömmar, inatt är han i min.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0