min bror är nog den mest idiotiska personen som finns i denna värld.



Jag HATARHATARHATARHATARHATAR honom.

Det finns INGEN stolthet att ha en bror som heter andreas ekström. Speciellt inte när han kallar sig "ekis".

Det finns absolut ingen lycka i att ha en bror som inte har något liv, är komplett dum i huvet, tror att han är bättre än vad han egentligen är. Han är kass

Och vad tror han att han gör när han skriver till MINA kompisar ! ärligt talat

Han kan inte ens få tjejer som går i fyran, DOM är för fina för honom. Han kan ju gå in på Kolmorden och se om någon apa är tillräckligt ful för honom. Nej inte ens det, han får söka sig till gödsel. Då är han på samma nivå av vad som vill ha honom

Jag ångrar mig, han är inte "nog" den mest idiotiska, han ÄR!!!!!!

Jag betalar för att han ska bort från mitt liv. snälla!!

Kommentarer
Postat av: erika

haha känner igen syskonkärleken! jag o min nämsta syster , jaa de kan hetta till alltså...

2010-04-09 @ 19:32:29
URL: http://erikastrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0