Hey soul sister

Goddagens!

Igår var jag korkad och glömde min plånbok på bussen, men den återfann sig hos mig till kvällen så det var lugnt. Idag har jag gått i skolan och bakat två misslyckade kladdkakor med mina älskade tjejer i klassen. Sen efter skolan blev det att hämta balklänning och fixa biljetter, sen var jag med fia en stund!

Efter det gick jag till mina kusiner på middag, jag åt mig tjock och sen gick jag till Sanna, vi gick till mig och här har vi tillbringat kvällen, en seg fredag men det behövs också ibland, ska ju upp tidigt imorgon!

Imorgon blir det Öppet hus på Vacksta och sen Järfälla där RM2 orna tävlar, ska dit och sova med dom och ha trevligt! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0