Thank god it's friday!

Tjena folket!

Idag är det fredag och det kan ju inte bli så mycket bättre! Vi hade bara en lektion idag, dansen hade vi igår så den slapp vi, och så får vi gå hem på Görans lektion, han är ju bara bäst! Jag har gått och varit orolig över att jag är pank, men sen när jag ska ta ut pengar så satan i gatan! jag har ju lite kosing, köpte nyss en glass av min bror bara för att jag har pengar, och älskar glass. Pengar= Mer glass åt Linda!

Min mage värker sen träningen igår, så fort susanne håller uppvärmningen kan man knappt röra sig dagen efter! Nu är det bara att börja träna hårt igen, fick reda på vilka som är med i friståendet och jag är en av dom:) men jag är med på mitt HAT varv också, bord -.- menmen! vad gör man inte för gympan? Snart bär det av till Umeå och den helgen kommer nog bli super! Ungefär 50-60 gymnaster från södertälje tillsammans i en stad och tävlar, härligt härligt! Här är en film på när vi kör friståendet i Falun, då vi kom på andra plats av mer än tjugofem lag tror jag? 



Kvällen har inga mål än, vi får väl se vad som händer, troligen blir det väl minna och tjejerna, kan berätta sen hur kvällen var!

JUSTJA! Ekströms kladdkaka har kommit ut, och för dom som känner mig så älskar jag kladdkaka och jag älskar den kladdkaka jag brukar baka! Måste testa den och se om den är lika god som min, det är ju ändå EKSTRÖMS kladdkaka.

Ha en bra kväll gott folk!


Kommentarer
Postat av: linn

hahahahah!!!!! ekströms kladdkaka...den va bra! saknar att käka kladdkaka med dig btw, har inte ätit det sedan vi åt tsm!

2009-11-08 @ 14:33:51
URL: http://opz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0