Sådan far sådan dotter? nä..

Pappa: - Det där är väl Sebbe som du gick i samma klass som förut?Han ser lite annorlunda ut
Jag: - Ja, han har blivit lite mer fjortis
Pappa: - Vadå fjortis? Han är väl sexton?
Jag: - Men pappa, hur många gånger har jag förklarat att man inte måste vara fjorton för att vara fjortis?
Pappa: - Men vadå? Man kan ju inte vara fjortis när man är 16?
Jag: - PAPPA FJORTIS ÄR ETT SÄTT ATT VARA!!! som man kan vara hiphopare!!
Pappa: - Men hur är dom då?
Jag: - ÅHH hur många gånger har jag inte berättat!

Ibland undrar jag om han spelar dum, eller om han bara är rentutav helt korkad. Han säger tillexempelt inte en "emo" utan en "imo" som om de vore nån utomjording? Då vet man iallafall var jag får min dumhet ifrån.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0