Misslyckad tjej..



Tjolahopp!

Vi började halv ett idag som varje måndag, det är så sjukt skönt! Men jag måste ändå stressa ihjäl mig och lämna huset som om halva djurparken vart där! Sen i skolan var det äcklig mat, så det blev delikatoboll, eller det blev två.. dom är så sjukt goda! Jag tror jag är uppe i 35st eller något sen skolan började:o inte bra linda.. inte bra..


Sen har jag misslyckats med att vara klyftig idag...


Först pratar jag så mycket på mattelektionen att Dan tar ut mig ur klassrummet och ba:


- Linda du måste skärpa till dig, jag sa det senast i torsdags! även om du har lätt att lära så stör du dina kompisar som inte har lika lätt att lära sig, med att du snackar hela tiden. 
- Men... de är ju inte BARA jag som snackar? eller hur?
- Men det är du som låter mest och håller i snacket, så lägg ner
- Men Dan.. det är inte så lätt att vara tyst när man är med dom där?
- Var bara tyst nu


Sen när vi sitter på engelskan, så kommer jag in på ämnet mitt hatobjekt (en tjej som tror sig vara bäst,snyggast,finast, allt de där, men egentligen är den fulaste personen på jorden som inte har några vänner eller nånting) hursomhelst så sitter jag och snackar om att hon köpte ett par fejkade 96 jeans för två månader sen, och sitter och verkligen förklarar att 96 jeans är UTE! och då sitter en i min klass och lyssnar, och hon har såna jeans nästan varje dag. Och visst att man kan ha dom på sig nu, men jag ville komma fram till att dom är ute och att man inte köper ett par fejkade såna för nån månad sen! men de tror inte jag hon tänkte, så hon blev ganska tyst.


Mitt tredje misslyckande är att jag sitter på bussen från vacksta och förklarar mitt failande med jeansen, och börjar då förklara igen om den här tjejen, då jag nästan skriker ut mig att -"hon går även i en särklass och det säger ju allt om hur dum i huvet hon är!" Då tänkte inte jag på att vi sitter längst fram på bussen där ALLA från särklasserna sitter, och där sitter dom också och lyssnar på mitt samtal. Kände mig som en riktigt bra människa just då!


BRA LINDA ! det var min dag de, inte en otursdag, men en mindre lyckad dag. Min turdag är ju då på fredag! SOM jag längtat, fredagen den 13 är äntligen här, jag har kanske en eller två turdagar om året liksom. Så är det att vara otursbarn, mer om de på fredag. Nu är de nattedags!


Sov sött vakna blött!


Kommentarer
Postat av: maya

linda, nu får du ta och tejpa lite tejp om munnen, jag har tejp i fickan, du kan få låna! <3

2009-11-09 @ 22:52:00
URL: http://www.mayahed.devote.se/
Postat av: minna

HAHA DU ÄR DUM PÅ RIKTIGT! så jävla klantig :DDD

men jag gillade de, de var kul.. (a)



och dan förstår inte, man kan inte koncentrera sig när du jag matilda andre och emil pratar!!

2009-11-10 @ 16:58:20
URL: http://strandmaaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0