En berättelse om min och Mayas vänskap

Jag är inte normal, jag har aldrig varit normal, jag kommer aldrig bli normal, det är bara jag som är så här onormal, läs och njut, eller tyck att jag är den skummaste på jorden. Be happy iaf!


Det var en gång en flicka, som ofta hade hicka, när hon hade hicka ville hon dricka, hon söp satan, och ramlade ut på gatan. I hennes tidigare ålder var hon en sprallig tjej med gula kläder , där hon gick hoppade runt på sin gympaträning, det fanns en tjej som hette maya där, som hon inte kände så värst bra, och även om de gick i samma grupp under en låång tid, så blev de aldrig riktigt bra vänner, förrän vackstalägren kom upp, och det smällde till och min bror med glasögon gillar sill, när daglägret i blombacka var, då maya och linda började umgås, och när de satt på en plint med den nya bomullsaktiga overålen, som är inköpt från pålen, så kommer en liten gympaflicka fram och ville ha hjälp, hon trodde vi var ledare, chiefarna alltså, då kände de båda tjejerna sig riktigt grymma och började gympa hårt för de tyckte ändå inte det var särskilt svårt.


Den dagen, utan att de hade någon som helst aning, så hade en av truppledarna varit ute på en liten spaning, på just de här två tuffa brudarna i lyxförpackning, de var så coola att de blev uttagna till truppen, och där gympade de ännu mer, och dom bara ler och ler. Denna glada flickan i gula kläder, och hennes grymma vän som hon aldrig förut känt började bli bättre och bättre vänner, och nu står den gulklädda flickan där hon står idag, sittandes på en stol, överlycklig att hon gick på det där lägret, som förändrade hennes liv, och gav henne två saker hon älskar, gymnastiken, och den grymma tjejen.. MAYA HED

THE END


Kommentarer
Postat av: maya

HAHAHA jag läste den för mamma också, fy fan va rolig!



linda, jag älskar dig, lika mycket som en delicatoboll gånger 21849328951368734584179843679879425743794<3

2009-11-19 @ 22:53:15
URL: http://www.mayahed.devote.se
Postat av: Benjybobo

Klockren!

2009-11-19 @ 23:45:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0