Eaven if the sky is falling down

Varför deppa när man kan peppa!?




Imorgon flyger jag och alla vi andra på bilden långt upp i landet för att tävla hela helgen. Jag har lagt undan mina depptider nu, det krävdes en fajt, ett deeptalk, tårar och kramar av mamma i två timmar igår för att få ut allting. Nu är de borta iaf!


Jag ser faktist fram emot att åka iväg, ska bli kul! VI TAGGAR!! nej men de ska bli bra de där tror jag! Det kanske blir ett inlägg imorgon också om jag hinner och om jag har något intressant att säga! Puss och hej, ha de gött!


NEJ FÖRRESTEN! jag glömde säga att vi spelade innebandy idag, och jag tränade inför nattinnebandyn, men med tanke på att jag nästan ALDRIG har kört innabandy så kändes de ganska bra:D förutom när jag ramlade, slog sönder mina tånaglar, fick blåmärken stora som en tennisboll i färg som ett blåbär av niklas, eller när jag gjorde självmål, eller helt enkelt gjorde så mitt lag förlorade. Men jag är stolt över min insats!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0