Du är så yeah yeah, wow wow!

Äntligen hemma, äntligen sova! Fast det var grymt bra hos Maja, trots att jag höll på att somna så var vi igång och dansade. En tjejmiddag med 15 fantastiska brudar var det! Jag har inte druckigt nånting, det blev lite trubbel på vägen, men jag har lika kul nyktert måste jag säga! Ett tack till alla brudar som gav mig en bra kväll, och ett STORT tack till födelsedagsbarnet Maja! Kom nyss hem och precis när jag ska dra kommer dom gamla boysen, har inte träffat dom på ett ganska långt tag, lite sorgligt. Så alla lär ju parta vidare nudå, men jag får parta i mina drömmar...


Anledningen till varför jag är hemma så tidigt är ju för att jag ska ta handledarkurs i övningskörning imorgon bitti. OJ vad det känns bra att jag ens har kollat igenom dom där böckerna man fick som man borde läsa för att förstå något på kursen. Men äsch, varför fatta? Det är bara att testa sig fram litegranna:)

Nu är det nattedags, sov sött vakna blött!


Jag älskar mina brudar !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0