Breathe gentle

Tjolahopp!

Förlåt för den dåliga uppdateringen, men jag vet inte, det blir så när man har sega dagar och gympa och skola! Igår var jag inte på topphumör kan man ju säga, jag känner fortfarande samma sak, men det är ändå inte så mycket att göra åt saken. Nu är jag inte heller på så bra humör, men det har ju också sina orsaker, jag är grymt trött, har prov imorgon, nästa vecka är det tre prov, jag har inte pluggat på ett enda, och just nu gläds jag inte åt så mycket jag läser eller får höra heller. Bajs på allt de dåliga, fram till de bra!


Jag älskar min klass och allt som har att göra med den, en annan helt underbar nyhet är att våran egna michelle ska få börja på vacksta !! hon fick egentligen inte, men efter ett möte med rektorn och lite goda ord från oss och henne så får hon börja, känns riktigt bra! Imorgon är det sista dagen i skolan för den här veckan, grymt skönt! ska ha naturkunskap, och sen innebandy på idrotten! Jag måste ju träna till mig lite inför nattinnebandyn, jag är inte särskilt bra på det.. jag kan inte ens skjuta på en boll med en klubba, men vadå?! övning ger färdighet:D Och på fredag blir det en flyget till Umeå och tävling, ska faktist bli mysigt att komma bort, och vara med gympan. (jag vet att jag är negativ till gympan just nu, men alla gymnaster tillsammans är en annan sak, utan själva tävlingen också)! Och jag ska göra allt jag kan för att se positivt på det och ge allting en andra chans!


Nej dags att börja plugga, jag ligger efter som bara den skulle jag tro.... Wish me luck!


Kommentarer
Postat av: maya

ja men det låter bra linda, jag tror på dig och jag finns närmare än du tror! jag älskar dig<3

lycka till med pluggandet!

2009-11-18 @ 21:03:11
URL: http://www.mayahed.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0