Baby are you down, down, down, down, down..

"Du deltar aktivt (men ibland blir du allt för surrig och okoncentrerad för att jag ska kunna bedöma om/att du tar till dig av lektionsinnnehållet, Linda)"

"Blir kul att få se dej o resten av klassen på skidor"

"Du verkar ha lätt för matte, inga problem med uppgifterna du räknar. Men du pladdrar ju så vansinnigt om helt andra saker än matte. Är säker på att ditt resultat skulle bli ännu bättre om du var mer koncentrerad och dessutom så tror jag att de kompisar du pratar med behöver kunna koncentrera sig mer för att kunna jobba bra."

"Bra om du lyckas få med dej båda gympaskorna så slipper du få ont i fötterna"


Hahahhaha jag älskar omdömena jag får, här är några av dom! på nästan varje omdöme står det att jag snackar för mycket, och på sista så handlar det om att jag bara fick med mig en sko, haha.

Mycket plugg den här veckan, de ogillas kan jag säga. Hade matteprov idag, skulle lämnat in en svenskauppsats idag, har datakunskapsprov imorgon, idrottsprov på onsdag, energiuppsats på torsdag, och utvecklingssamtal som JAG ska hålla i!:o och på fredag är det dansredovisning. Suck... Det bir nog ingen nattinebandy för oss i år ändå, vi var för sega med att bestämma klädsel så det sket sig, och vi är för trötta. Kan hända att jag åker ner till halmstad på fredag och är där hela helgen med gympan, vi får se! har ändå en handledarkurs att gå på tidigt på lördag morgon, men den kan ju avbokas:). Justja! Idag i skolan hittade minna och anko något intressant, en blogg som heter ekstromlinda.blogg.se och skriver asskumma saker:o och nämner även matilda, som om det var jag! och så finns det en med samma bakrund och text och alltihopa som heter strandman.blogg.se som skriver om nån kille hon är kär i och grejer. Jag och minna anar att någon kanske har gjort en blogg som ska föreställa oss, eller jag vet inte. Egentligen, varför skulle nån vilja göra de? men struntsamma, dags att återgå till de hemska pluggandet-.-

Love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0