all i want for christmas is you

Hejsansvejsan!

Nu har halva veckan gått och det är så skönt, den här veckan består trots allt nästan bara av plugg! men nu sköt vi fram lite till nästa vecka, skönt de! Idag har jag inte haft nån gympa, eller jag var förbi maxis träning och hämtade blombackanycklarna som jag alltid glömmer. Men jag tränade inte tjejerna, det har ist blivit en kväll med jullåtar som upprepas 500 ggr i mina högtalare, och mer planering med mitt rum. Bilder kanske kommer upp på fredag hur det ska bli!:) Sen har mamma köpt ny fiskmat åt Greta, en finig burk!haha, så jag passade på att göra rent vattnet och byta grus och alltihopa, jag gillar min lilla firre:) Det blir föresten ingen resa till halmstad för mig.. mina föräldrar är rädda att jag kommer få för mycket med gympan igen så jag inte kommer sköta skolan eller nånting, vilket relaterade till mitt omogna beteende igår.. hehe. Jag sa åt min pappa att ta ner tavlan som han fick i present där det står "världens bästa pappa", för han var inte det längre.. Så är jag när jag inte får som jag vill!


Hur som helst så är det skola, laga våfflor med rammis, tove och kanske minna, utvecklingssamtal som JAG måste hålla i! träning och nattinnebandy som gäller imorgon. Så jag kommer inte hem förrän på fredag nångång.
Ska nog sova tidigt idag, känns som att det kommer behövas! puss


När jag ändå snackade om fishie så kunde den få vara med på bild också!



Ist för "Jag heter Doris, inte Boris, jag är en vegeterian"


Så är min version


"Jag heter Greta, inget att meta, och jag hoppas att du är en vegan"


Jag älskar att jag är så grymt påhittig. HEHE..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0