We wish you a merr christmas, we wish you a merry christmas

Ja de är ju så låten går, men min käre pappa körde sitt eget race genom att gå runt på stan och sjunga " I wanna wish you a merry christmas I wanna.. " Med sin underbara sång röst också! Haha, han är ett fån, men jag älskar han ändå! Jag har inte skrivit varken igår eller idag, men jag har inte så mycket att säga, det kommer väl till kvällen när pirret inför julafton närmar sig! 

Igår var jag och övningskörde lite med pappa! Galet ju, men det gick riktigt bra tycker jag ! Förutom när jag var på väg att köra in i snödrivan och släppte alltihopa och skrek.. men vadå? de var min första gång! och jag har inte fått licensen än så jag fick egentligen inte, så det blev bara en liten stund!


jag har köpt ny tröja också, den på bilden, jag har inte riktigt bestämt mig vad jag egentligen tycker om den, men den duger i krig! Jag klädde granen idag också, och fixade det sista inför julen, jag och matilda bytte julklappar och jag fick en fin randig tröja! Vi öppnade i förväg även om vi lär ses imorn med, men hon var så nyfiken efter mitt rim. Rimmet var: Denna julklapp som du i år får, bara går och går. Gissa vad det är, jag kan berätta ikväll! 


Goodbajs
 


Kommentarer
Postat av: minna

en klocka eller?! ;)

2009-12-25 @ 12:42:11
URL: http://strandmaaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0