vår julskinka har rymt, hur kan en gris bara försvinna?

tjolahoppsansa!

Veckan är seg som bara den, det har bara hunnit blivit onsdag! Men vad kan man säga hittils, veckan har bestått av gympa, sova, skola och äta. Man kan säga att jag har gjort mycket av allt, men jag har under den största delen av veckan... ÄTIT! allt från megafrukost, lunch, matlåda, glass, tårta, delicatobollar och sist men inte minst FIKA!  jag mår fortfarande illa sen jag åt nancys idag med Maya, Viggi och Beija! Jag hade kul som vanligt och det är alltid lika roligt att träffa dom, men jag åt så jag tror jag dog, både frukost m och kladdkaka! haha härrejösses, gott var det i alla fall!

Jag måste säga att även om jag ÄLSKAR julen, så saknar jag ändå sommaren, jag saknar mitt sommarlov 2009, det var GRYMT! så här under mina älskade juletider så läggs lite sommarbilder upp, men de gillar jag!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0