this is the air i breathe

Jag vet inte om det är för att jag har sovit dåligt eller om det är för att jag verkligen insett saker och ting, men just nu så är jag sådär nere med gympan igen, det är knappt några som förstår varför, men det gör knappt jag heller, varför? men det är så himla mycket, allting kretsar kring gympan. I Början av förändringen så snackade vi väl om det här nån gång i veckan, men nu, det går inte EN dag utan att vi har snackat om det, jag vet inte om det blir bättre eller sämre, eller något. Jag har inget problem med gympafolket längre, det är bara i allmänhet, och hur allting delas och hur allting prioriteras så olika. Nej usch, jag ska inte säga nå mer, men när inte gympan funkar, funkar knappt nånting i mitt liv..

Allt för mig, sov gott.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0