she's fire burning, fire burning on the dancefloor

Godmorgans! ♥

Igår var inte jag i skolan för vi skulle bara kolla film och sen få jullov, så man kan ju säga att jag har haft jullov sen i onsdags. Istället tog jag ett varmt bad, som jag glömde bort helt när jag tappade upp det, och lät de vara i ungefär tjugo minuter, så när jag kom in i badrummet så hade jag kommit till sydpoolen, nära och bra! haha lyckat linda.

Efter det var jag en sväng på stan och åt med matilda, sen vidare till brandstationen och sen kansliet för att hämta pengar. JAG ÄR RIK! senare på kvällen gick jag över till frida och jag hon och sanna satt och snackade och drack lite, det skulle komma fler till frida, men jag hann dra innan dess. För sen drog jag iväg till maja, och man kan säga att jag blev jagad påvägen från frida, jag har nog inte varit så rädd på länge! Hos maja blev det en höjdarkväll, sen blev det kebaben och hem!

Allt om min fredag, den var intressant, jag vet! hehe. Det får bli en bild som fyller upp de här tråkiga inlägget lite!

Minna jag och Matilda hos Ludde i somras.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0