lördagsmys

Hallå !

Nu har hela lördagen gått, första gången jag gick utomhus idag var för två, tre timmar sen. Ikväll är jag så sjukt trött att jag orkar nog inte göra nånting, det går så många filmer så jag lär ju vara underhållen, och chokladpudding har jag också !

Nu kan man räkna dagarna till julafton på en och samma hand! Jag är värre en ett litet barn med att längta till julafton, även om jag inte ska få något speciellt, men de är så mysigt. Idag drar en av de bästa hem till gotland, och jag kommer sakna honom! Men om nio dar, då är han tillbaka igen, vår alldeles egna gotlänning jesper hoffman!  

Jag försöker klura ut vilka bilder jag vill ha till fotouppladdning, mitt nya rum ska nämligen bestå av foton som jag och andra tagit. Foton som betyder, det är ju bara att börja sätta sig och kolla igenom 25 000 bilder. Hej och hå!

En av bilderna som troligen kommer upp på väggen!

Our last summer, memories that remain


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0