duktig tjej..

Okej jag har gjorde om min blogg 50 000 gånger igår, och jag vet inte, jag blir aldrig riktigt nöjd! Igår fixade Maya lite grann, och gjorde så att jag hade vitt alltihopa med vit header med svarta bilder på mig, de var assnyggt! så de ska jag tacka henne för! och hela helgen så klart, hon är fantastisk!



Hur som helst så trivdes jag inte riktigt med vitt, det blev så... vanligt kände jag, vilket jag borde ta skulden för, jag gjorde ju en vit bild, osmart som jag är!  så den självaste amatören (jag) har gjort ny header och nytt alltihopa.. IGEN!! vilket tog sin tid måste jag säga, skulle egentligen pluggat och städat för kung och fosterland, men brukar det bli så när linda har en data i sitt rum? knappast. Så nu sitter jag här och tittar på slagfältet, det är till och med så att jag bjussar på en bild! ingen vacker syn, men snart, då jävlar blir de ett snyggt rum! Om ja nånsin får bort allt, ser inte ljust ut just nu. Nu är de skola och sen ska jag få mina gympapengar, det kommer göra mig LYCKLIG!!

Onödigt dåligt tråkigt inlägg, men de är ju bara att ta fram papper o penna om du vill skriva upp!


Kommentarer
Postat av: matilda

fiiiiiiint rum ;)

2009-12-14 @ 18:04:55
Postat av: nettan grääs

sv; åhw naiz :D jaa jag ska dit, ska du?;)

2009-12-14 @ 19:00:08
URL: http://ngraas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0