4:e advent

Idag är det dan före dan före dan före dan före doppare dan! eller nånting sånt..

Gårdagen blev inte helt tom på händelser, jag tog mig till ida lite senare på kvällen och vi spelade spel och myste en stund. Idag har jag bara pluggat och sölat, och nu på kvällen skulle vi egentligen haft "konfaträff" tänkte vi, men det blev inte särskilt många. Det blev jag, Ebba och Erik! Men vi hade kul vi, det blev fika på bacino i några timmar. Man har alltid så mycket att snacka om, för ett och ett halvt år sen så gjorde man inte så mycket mer än att vara med hela konfan. Vi sa de, att efter jul men fortfarande under lovet, så ska vi ta och ses allihopa!



Ja, vad gjorde vi inte på de där lägret? vi gick upp en och en halv timme tidigare, för att knyta in alla killarnas skor i ett snöre och upp i ett träd, gömde våra telefoner som vi låste och satte på alarm vid femtiden så det inte fanns något att göra åt. Vi smet över till varandra på nätterna, och sov tillsammans, smet tillbaka morgonen efter. Allt vad vi nu gjorde, kommer inte glömmas, det var bäst. ♥



Kommentarer
Postat av: Ebba

Konfan 08

Lite finare

Lite bättre

<3

2009-12-23 @ 00:43:30
URL: http://ebbaa.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0