3 månader i USA

Hej !

Nästan två månader av det nya året har gått. Jag har börjat plugga Psykologi A och Pedagogik A distans och än sålänge överlever jag det. Samtidigt har jag jobbat nästan heltid vilket inte gett mig så mycket tid över när jag varit i Sverige. Jag fick iallafall ett bra avslut med en toppenhelg med både vänner och familj innan jag begav mig till USA i onsdags.
 
Nu har jag officiellt flyttat in i huset här hos William och stannar i tre månader om allt går som det ska. Min plan är alltså att plugga, träna och försöka hitta något extrajobb. Än sålänge har jag väl inte börjat göra något av det, bara förberett cv och personliga brev, men imorgon är det måndag och då börjar verkligheten. Start 06:15 med en skypeintervju för ett jobb i Sverige. Har insett att jag ändå pluggat 1,5 år nu och det är dags att börja söka extrajobb inom det jag pluggar till. Så det blir spännande! Allt känns förövrigt jättebra med att vara här, det är ju vad jag velat hela tiden. Det ska bli så skönt att slippa stressa eller ha ångest över en hemresa utan bara vara här, och sen kommer våra familjer!
 
Under tiden jag varit här har jag fått se Williams två sista matcher varav hans sista match var igår. Efteråt firade vi seniorerna med en fest i huset, riktigt roligt ! Här kommer en bild från när jag fick gå in med William igår innan hans match. Lite roligt ändå!

Det var allt från nu, vi hörs en annan gång!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0