Springbreak

Hej!
 
Länge sen nu. Har inga riktiga bortförklaringar, på något sätt går tiden så himla fort även om jag inte riktigt vet vad jag gör med tiden. För att ta reda på det får vi gå igenom dag till dag sen jag senast skrev. 
 
På lördagen var det alltså sista matchen för säsongen och på kvällen firade vi sistaårseleverna tillsammans med Williams lag och tjejernas basketlag. Vi hade en jättebra kväll! 


I söndags åt vi brunch på stacks, ett populärt och gott frukostställe i området. 
 
Vi lekte lite med en app där man kan byta ansikten och såhär snygga blev vi som ombytta roller.. Ja


Vi sköt lite på kvällen och pluggade. På måndagen fick jag "rymma" från rummet lite då de skulle kolla igenom allas rum och jag får väl egentligen inte vara där. Åt frukost på starbucks och spenderade några timmar här i parken, går inte att klaga riktigt. Sen kom även William och vi pluggade tillsammans lite. 
 
Vi åkte till redwood city där jag tappade bort mitt kort och på kvällen var det komedishow i skolan. Tydligen några "kända" komiker (kanske B-kändisar) men inga jag visste om. Skratta tills jag grät gjorde jag iallafall. Sen satt vi uppe halva natten och pluggade.


I tisdags försökte jag rymma igen men kom inte så långt, bilen startade inte och jag hade inget bankkort. William hade prov och intervju och efteråt "firade" vi det på ett omtalat hamburgerställe och avslutade med frozen yoghurt på vårt favoritställe. 
 
Igår försökte jag också komma iväg men det gick inge vidare, gick en mil i parken iallafall. På kvällen passade vi på att gå på bio, vi åkte en bit för vi ville se imax, men det visade sig inte vara det ändå. Däremot var det mer än en timme till bion började när vi kom fram och en restaurang hade "bowla wednesday" vilket betydde att en stor drink var på halva priset, vi delade på en sangria och sen blev det star wars. 
 
 Idag har jag åkt och bytt batteri på bilen och handlat ! Dagen har liksom redan gått. Sjukt ! Vi har grattat Williams pappa också som fyller år, grattis Cai🎈🎉
 
Imorgon bär det av till LA för helgen, och förhoppningsvis San Diego på söndag. Nu är spring break här och jag hoppas att mina sista 10 dagar här kommer bli minst lika bra som innan, om inte bättre. 
 
Vi hörs!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0