I'm home

Tillbaka till det verkliga livet
 
I lördags spenderade vi natten på hotell. Vi bestämde oss för att köpa massa glass, chips, öl och vin och så checkade vi in vid femtiden och spenderade hela kvällen där. Ett perfekt avslut på ett fint hiltonhotell där vi bara åt massa gott, kollade film och badade i poolen på hotellet. 
 
I söndags shoppade vi lite kläder till Williams intervju på Californiens största outlet mall innan vi var tvungna att säga hejdå och åka hem. Planet var lite sent så jag missade planet precis i London och fick vara kvar några timmar extra. Kom hem sent på natten lagom förvirrad och upp tidigt för skola dagen efter. Nu är det som sagt tentavecka så det har blivit tidiga morgnar och långa dagar, det känns helt okej. Mycket högre krav och mer att göra denna termin men det borde gå bra. William påpekade det och han har väl ganska rätt, än så länge har skolan gått ganska smidigt för mig vilket är skönt! Nu håller vi tummarna för att även denna tenta går bra så får jag vila upp mig efter lördag. 
 
Alltid lika jobbigt att lämna min allra bästa person 
 
Vi hörs och ses !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0