Stone mountain och Piedmont park

Atlanta bjuder på strålande sol hela veckan och trots att det är i mitten på alla finals så hinner vi en del roligheter. 

Igår mötte jag upp Kristin och Sophie och vi vandrade upp för Stone mountain. Det är väl inte så långt upp dit egentligen, kanske två- tre km men det var sjukt varmt så det gjorde egentligen inte så mycket. 




Idag åkte vi till Piedmont park, köpte lunch på whole foods och hade lite picknick. Velat åka dit länge nu, det är väldigt stort och skulle väl säga att det som Atlantas Hyde park. Sjukt fint och bra väder som sagt. 

Vi har dessutom spelat basket varje dag än sålänge som lovat. Om inte han har blivit bättre så har iallafall jag det. Jag kan nu skjuta som man ska göra och dessutom har jag mitt egna "move" innan straffkastet! Kan till och med dribbla bollen studsandes mellan bena!! Snart har jag en karriär inom denna sport... Vänta bara. 






Kommentarer
Postat av: Maya

haha, åh längtar tills du är hemma! Kan du visa dina nya skills !! <3

2015-05-07 @ 14:00:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0