Helgen lider mot sitt slut. I fredags fick vi höra att Williams assistant Coach inte fick jobbet som headcoach. Så han har bett om sin release för att byta skola. Vart vet vi inte men det löser sig! Han börjar kolla imorgon. Vi åt middag med hans Coach och på kvällen myste vi lite med Darina och Cameron. 

I lördags spelade vi paintball med Kristin och Codie. Jag har alltid gömt mig när vi ska spela paintball men denna gång var jag med. Gick dock in en gång, blev skjuten och sa att jag aldrig skulle gå in igen. MEN jag gjorde det åtminstone en gång!

William har sår överallt. 


På kvällen tog vi det lugnt, lagade god mat och gick ut i buckhead senare mot kvällen. Hade riktigt roligt !

Idag blev vi bjudna till Williams Coach och hans fru. Det blev en slödag med grillat och pool. Önskar vi kunde ha gemensamma pooler i lägenhetshusen i Sverige. Riktigt fint!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0