Trasig telefon

Tänk att jag ändå kunde vara så nöjd i torsdags kväll när jag skrev mitt senaste inlägg, och i fredags morse INNAN min telefon fick för sig att gå sönder. Skärmen är ju sprucken men man har ju fortfarande kunnat se lika mycket på telefonen. Igår blev nästan hela skärmen svart och färgblandad. Det förstörde hela min dag. Åkte iallafall och åt frukost med mina vänner och tränade med Ida. 

Fick låna en telefon av Fedde som tyvärr var låst för 3 och jag har tele 2 så kunde inte ha sim-kortet. Men nu använder jag den iallafall. Jobbade från igår vid 15 till idag kl 19, kroppen är helt förstörd och trött på livet. Planen var utgång men med min ångest över telefon, livet, framtiden, min dåliga ekonomi, mitt tråkiga liv osv osv så hamnade jag i soffan hos Anniken där jag trivdes som bäst. Vi har pratat om allt mellan himmel och jord och jag mår genast mycket bättre igen. Plus att jag har fått ekiz gamla telefon så folk kan ringa och smsa mig igen. 

Mitt schizofrena beteende för dagen har inga förklaringar men det är bättre nu, tror jag mår som bäst när min resa är bokad. Eller när jag är där igen, bara en månad kvar nu. Bara att hålla ut, godnatt ❤️

Dagens lunch på jobbet från en iPhone 4:as perspektiv. Ändå god lunch



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0