Finally

 
Man kan ju tro att det enda jag gör i mitt liv är att äta, med tanke på hur min blogg endast består av matbilder. Men nej, jag jobbar faktiskt också. Så mycket mer än så gör jag inte...
 
Bilden är tagen igår när vi snabbt drog ihop en brunch hos mig innan jag började jobba. Tror vi alla njuter lite av att faktiskt vara ledig på dagen någon gång då och då och inte bara jobba på förskolan. Idag avslutade jag mina 17 dar i rad. Efter jobbet lekte jag med kusin och hennes lilla bebis Gustav, så himla fin! Vill verkligen vara delaktig i den lilla skruttens uppväxt så som Helena fick vara en del av min.
 
Efteråt tog jag en välförtjänt och ovanlig 2-timmarsnap innan jag gick på Step. Önskar ändå att stepen var mer ansträngande, för det är så roligt att utmana sin koordination. På kvällen har jag och maya slagit våra kloka huvuden ihop och pluggat till högskoleprov, försökt plugga iallafall. 
 
Imorgon är min lediga dag och lite har jag ändå hunnit planera in! Bland annat en liten sovmorgon, ett besök i huvudstaden och en middag med tildis. Blir nog bra 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0