2veckor 2 dagar



Händelserik helg ! Igår åts det middag på vapiano och sedan gick vi i gympan till KTH-studenternas klubb där linnea hade tentafest. Hade riktigt roligt trots att det blev en kort utgång men lång hemgång pga inställda tåg osv. 

Imorse lunchade jag med Lollo innan jag åkte och jobbade några timmar. På kvällen hämtade jag Anniken och vi skulle äta på burger king.. Bara det att min bil (pappas bil) fick inbrott och de snodde Annikens svettiga träningsväska. Och så värt var det kan man ju tycka. Riktigt drygt och omständigt. 

Men jag hoppas allt löser sig och att jag trots det där kan få en bra start på veckan från och med imorgon. Det blir mycket jobb tyvärr. Menmen, vi hörs! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0