11/17


Inne i 11/17 arbetsdagar i rad. Slutar säkert med att jag jobbar de där lediga dagarna också men ska försöka hålla mig. Dagen har varit ganska lång idag. Efter jobbnatten och morgonen åkte jag vidare till förskolan där jag drog ihop 6h arbete. Efteråt hann jag både ta en promenad med pappa, gå på indoor walking-pass och bli bjuden på muffins hos Tildis och ha en kortare tjejkväll. 

Känns ändå som att jag hinner med en del under mina dagar! Bäst av allt på dagen är väl träningen just nu, så kul verkligen! Har som vanligt pratat med William i minst en timme också, vi säger ofta att vi ska prata kort men det blir nog aldrig så. Antar att man har lika mycket att säga över FaceTime som när man bor ihop! Och jag är ju en jäkel på att prata ibland...

Nu är det läggdags ! Längtar till att få vakna (konstigt nog). Dels för att jag får sova länge och för att jag ska äta gofrukost med Anniken och Lollo. 

Dröm sött !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0