Tuesday

Det är ändå något speciellt med det här landet. Bara 15 minuter bort från alla höghus inne i stan hittar man den här skolan med sjön, skogen och alltihopa! 

Några dagar har gått sen sist. Som jag berättade i förra inlägget så var min lördagkväll mindre rolig. Skulle ut senare på kvällen men orkade inte utan körde killarna till Buckhead, åkte hem och sov och hämtade dem senare igen. 

I söndags var jag och Paddy sugna på brunch, Åkte runt i ungefär hela Atlanta för att leta efter ett bra brunchställe men nej, Det fick bli fresh-to-order, Något jag inte ska klaga på, godaste lax-paninin jag någonsin ätit, kan dock inte minnas om jag ätit det förut. Efteråt ville vi åka skridskor men så blev det inte heller, vi vill göra det kvällstid istället !

Igår träffade jag Kristin från Södertälje för en lunch i decatur där hon bor, riktigt mysigt och roligt att hitta en svensk kompis ! Senare på kvällen åkte vi till downtown för att hämta en gratis soffa från en riks tjejs som Paddy hade pratat med i helgen. Nu är vi en soffa rikare iaf ! Hyrde en pickup och plockade upp den imorse. 

Det är ungefär det som hänt sen sist! Alla i lägenheten är tillbaka och det är kul att umgås med alla igen. Imorgon får vi se vad som händer, ska försöka skaffa ett nytt gymkort iaf för de tre små korta veckor som är kvar. (Jaa ångesten närmar sig). 

Hörs en annan dag! Massa kärlek 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0