Söndagsmode



Efter alldeles för få timmar sömn överlevde jag en hel dag vaken igår! (Brukar vanligtvis sova mitt på dagen). Såg andra halvlek av williams match, de vann och William spelade bra. 

På kvällen umgicks vi med Cameron som var här och hälsade på. Tillsammans med Paddy, Rich, Iggi och Tennistjejerna gick vi ut i Buckhead. Blev en barrunda som det brukar bli men det var kul! Var extremtrött bara pga sömnbristen men jag höll mig vaken tills vi hamnade på waffle house iallafall. 

Nu har William åkt till North Carolina där de spelar match imorgon. Ska göra mig i ordning för att åka och slita lite. Tio koppar kaffe först bara. 

Hörs en annan dag! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0