Sista veckan

I söndags var en bra dag på många sätt. Vi båda var lediga och vi hann med enormt mycket ! Vi städade hela rummet från topp till tå. Sen åkte vi till IKEA och åt lite svensk mat. 


Vi fick även med oss ett och annat från affären. En palm, nytt tallrik-set, vit tvättkorg osv. 


Efteråt åkte vi till Atlantic station och åkte skridskor. Riktigt mysigt i det fina vädret men jag hade glömt bort hur ont det gör i fötterna. Både jag och William överlevde utan vurpor även om vi inte var de vassaste skridskoåkarna direkt. 



På kvällen firade vi lite av Williams match igår. Det firades på Applebees med lite middag och en margarita. Det som fick bli ett bra avslut på dagen. 

Här om natten ringde brandlarmet då Gideon hade glömt sin mat på spisen med högsta värmen på. Kan ju säga att han och det han gör är nog det enda jag inte kommer sakna när jag åker hem. Så ja, hans kastrull tror jag brann och hela lägenheten var täckt i rök. Kan även tillägga att han lämnar ALLTID sin mat på högsta värmen och går iväg. Han har även fått mikron att brinna tidigare. Och för er som vet hur jag reagerar när ett larm går igång förstår ni att detta var inte det roligaste för mig men vi överlevde och allt gick bra så det gjorde inte så mycket !

I måndags träffade jag Kristin, vi gick runt i Atlantic station och lunchade på ett ställe med jättegod mat! 

I tisdags åkte jag till bilverkstaden och lagade bilen, pratade med matilda och på kvällen tröck vi i oss frozen yoghurt tills vi nästan spydde ! 


I onsdags var det match och den var riktigt kass faktiskt, hade sällskap av Darina vilket var roligt iaf! Igår spenderade jag precis HELA dagen med att prova olika ögonfransar och ta bilder med hon som gör dem. Det var jobbigt och tog längre tid än väntat men nu har jag nya fina fransar igen iallafall! 

Nu är det inte långt kvar till hemgång och ångesten är inte nådig. Visst att jag saknar er där hemma men det är väl ändå uppenbart att jag vill stanna? Men det blir nog bra när jag är hemma iaf. Ses snart iallafall Sverige !

Williams(!) påhitt med snäckorna och sanden från Florida. Blev jättefint!! Pussar och kramar 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0