List of 2014



Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Ja, jag har tagit mig till USA och bor själv med William

Höll du några av dina nyårslöften? 
Jag hade inga nyårslöften 

Blev någon som du känner förälder i år? 
Ganska sjukt men 5 av mina kusiner blev föräldrar 

Dog någon som stod dig nära? 
Nej tack och lov för det! 

Vilka länder besökte du? 
USA, Kreta, Italien och Teneriffa 

Vilka/vilket datum från år 2014 kommer du alltid att minnas? 
Oj jag har ju sämsta minnet men kommer aldrig att glömma sista dagen och kvällen i Italien med mina tjejer. Vi firade midsommar och det var min sista kväll som ledare. 

Vad var din största framgång 2014?
Att jag tog mig själv först, lämnade gympan och gör något nytt. Jag bor själv med William när jag är här. 

Största misstaget? 
Har nog inget stort misstag. Kanske när jag firade SM-guldet några timmar för långt in på natten när tjejerna skulle tävla dagen efter. 

Har du varit sjuk eller skadat dig? 
PEPPARPEPPAR så har jag inte skadat något i år. Fick den sjukaste magsjukan efter flygresan hem från USA i våras.

Bästa köpet? 
Måste vara min iPhone 6❤️

Vad spenderade du mest pengar på? Alla resor till och i USA. Vill inte veta hur mycket det har blivit. 

Gjorde någonting dig riktigt glad? 
När William överraskade mig med Circue de soleil och varje gång jag fick möta någon jag saknade på flygplatsen. Antingen William på ena sidan eller mamma och pappa på andra sidan. 

Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2014? 
All of Me 
Tuesday
Alla sam Smiths låtar 
Younger
Osv osv

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? 
Jag är ganska så jätteglad hela tiden varje år, men det här året har verkligen visat livets bästa sidor så det här året var bäst! 

Vad önskar du att du gjort mer? 
Umgåtts med min familj 

Vad önskar du att du gjort mindre? 
Oroat mig för framtiden

Hur tillbringade du julen?
Julen i allmänhet tillbringades i Florida på vår roadtrip men julafton spenderades på universal studios tillsammans med Williams familj.

Blev du kär i år? 
Jag har varit kär i några år men blir mer kär för varje år som går. 

Favoritprogram på TV? 
Kollar verkligen inte på tv... Men paradise hotel är väl det enda som jag följt... Hemskt 

Största musikaliska upptäckten? 
Sam smith

Något du önskade dig och fick när du fyllde år?
Fick en flygbiljett som jag verkligen ville ha! 

Något du önskade dig men inte fick? 
Minns inte vad jag önskade mig. Antar att det skulle kunna vara en ny kamera men det har jag redan förbrukat tillräcklig många säger mor och far. 
 
Vad gjorde du på din födelsedag 2014? 
Blev väckt 05:15 med frukost på sängen av William. Öppnade på dagiset och fikade på jobbet med kollegor och william. Vi åt middag med familjen  och drack drinkar med vänner på kvällen. 

Vad var det bästa med 2014? 
Alla mina upptäckter i USA och övriga resor 

Vad fick dig att må bra? 
Att jag alltid haft något att se fram emot. Alla underbara kvällar med mina vänner. Sommaren som var helt fantastisk och den som fick mig att må som bäst är min bästa vän och kärlek, William. 

Vilken kändis var du mest sugen på? 
Oj.. Säkert Ryan gosling 

De bästa nya människorna du träffade? 
Helt klart Lollo och Fedde, fast Fedde har existerat förut så är hon en mycket närmre vän nu. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0