Atlanta



Förälskad i den här staden med alla höga hus. Undra hur bra jag skulle må i New york då? 

Idag har jag hunnit skaffa gymkort, gymmat (alltså varit ensam och faktiskt använt maskiner). Är väldigt stolt över denna stund och William med, är alltid så feg och vågar inte gymma själv för jag är rädd att jag gör fel eller så. Men steget är taget!!!

Efter det åkte jag och plockade upp Kristin, Vi åt lunch på Whole foods market och åkte upp i Westinhotellet till deras toppvåning och kollade på staden från 75e våningen. Älskar sånt ! Nu börjar min tråkigare fredag med lite slitande mellan 17-02, men har en ledig kväll imorgon där jag hinner se Williams match. Trevlig helg allesammans !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0