00:03



Här är resultatet av bullbaket ! De ser lite halvtaskiga ut och de smakade likadant. Nej men de vart lite väl torra kanske men inte överdrivet dåliga ! En sak är säker: jag är ingen naturbegåvning på bakning. Kan förhoppningsvis bli bättre men är inte född bäst direkt! 

Det var första gången jag bakade bullar själv och det fick duga när man kavlar med en glasburk osv! 

Försökte kolla matchen men streamingen var inte på topp idag. Det slutade iaf med förlust tråkigt nog! Nu börjar killarna en 3h lång hemresa och kommer hem mitt i natten stackarna ! 

Jag får iaf sova nu, ska träffa en chef och på ett nytt jobb så får vi se vad jag bestämmer mig för ! Nattinatt  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0