Love me like you do



Har haft en underbar helg. Fredagen spenderades som sagt med familjen Asplund och kollegor. På lördagen lunchade jag med tjejerna på jobbet och firade Tildis 22årsdag med alla tjejerna. Goda snittar och champagne bjöds det på.  Hade riktigt roligt innan och utgången vart väl inte så lång. Eftersom det var alla hjärtans dag hade jag även gömt en allahjärtansdag present till mitt hjärta och han blev så glad så. Dagen efter umgicks jag med Lollo och Sebbe innan jag jobbade lite på kvällen. Avslutade kvällen med chips och dip med Anniken. 

Idag har jag jobbat dubbelt med en paus emellan. Några timmar på dagis, lite gym med Ida och nu är jag i Järna och sover här över natten. Inte så taggad på det och man får inte så mycket uppskattning för att man ställer upp heller så jag är inte så happy just nu. Blir nog bättre lite senare. Imorgon väntar träning mellan Järnajobb och dagisjobb. Sen får vi se. Lite bilder sen helgen kanske dyker upp senare ! Puss 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0