Helgen



Helgen gick precis lika snabbt som jag var rädd att den skulle göra. I fredags gick jag på bio med Darina, vi såg American sniper. Den var väl helt ok men läskig med kriget och ett dåligt slut. 

Igår fikade jag med Kristin och hennes vän Codie innan jag åkte och kollade Williams match. Matchen gick inge bra och de förlorade tyvärr. Efteråt var vi hos golfarna och sen i Oxford hos fotbollsspelarna på fest. 

Idag har vi hunnit äta på ihop och gått runt i en outlet i närheten. Vi har dessutom gjort pedikyr och manikyr. Egentligen var väl planen att vi skulle på spa men nästan varenda ställa var stängt på söndagar så det blev tyvärr inget med det. 

Nu har vi hängt i soffan framför super bowl med wings, chicken och öl som resterande usa gör. 

Imorgon åker jag hem och jag tror inte att jag någonsin har mått såhär dåligt över att åka hem. Om någon bara kunde boka om min resa så skulle jag i princip gråta av lycka. Mår såå dåligt över att lämna allt detta att det inte ens är hälsosamt. 

Men snart får jag iallafall krama min mamma och pappa igen ❤️❤️ hörs en annan gång ! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0