đŸ’€



Japp. HĂ€r var jag i mina fula Ă„r. Med beiga trikkĂ„er, snobbentrosor och min favorittröja som jag fick av mamma nĂ€r hon var pĂ„ Irland. Kul hade jag iaf! 

Veckan gĂ„r lika fort som vanligt, Ă€ndĂ„ kĂ€nns det som att man aldrig kommer nĂ€rmre resan. Har nu bestĂ€mt mig för att stanna under pĂ„sken och fĂ„ en lön i maj pĂ„ ca 9000kr efter skatt för ungefĂ€r 4 dagars arbete. Jag stannar dĂ€rför ca 6 dagar lĂ€ngre i Sverige Ă€n jag tĂ€nkte frĂ„n början (megaĂ„ngest). Men det kĂ€nns skönt att inte bli utan lön en mĂ„nad. 

Bortsett frÄn det rullar allt pÄ, jag jobbar och trÀnar varje dag. Bion i söndags var jÀttebra ! (The theory of everything) och jag trÀffade sofia för första gÄngen pÄ tvÄ Är igÄr. Riktigt kul var det faktiskt !

Arbetsveckan fortsÀtter i sin vanliga ordning, jobbade dubbelt idag, sover pÄ jobbet nu inatt och Äker tillbaka till dagiset imorgon. Men livet Àr ÀndÄ bra

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0