Andra advent

Tiden har gått så himla fort den senaste tiden. För en månad sen tyckte jag den gick alldeles för långsamt och jag trodde aldrig att det skulle bli jul, och vips! nu är vi redan inne i andra advent utan att jag ens hunnit blinka. Bara två veckor kvar till William kommer hem och jag känner mig helt plötsligt nästan stressad. 
 
Har iallafall skrivit min tredje tenta, en hemtenta av mitt tredje moment och är redan inne i sista momentet på denna termin. Helt plötsligt har jag snart också klarat av 30p i skolan, jag som trodde jag skulle hoppa av. 
 
Livet rullar iallafall på, nu väntar vi bara på olika svar och beslut i hopp om förändringar för att göra livet ännu lite bättre. Det ena svaret kommer redan om tre dagar, antagningsresultatet till våren! Bara att hålla tummarna på allt just nu och sen få fira lite jul blir ju alltid bra. Vi hörs när tid och skrivglädje finns !! kramar
 
en liten throwbackbild från förra årets julbord med jobbet, på torsdag är det dags igen ! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0