2 år

Idag är det 2 år sen William skulle åka för första gången. Jag vann två dar till, två dar var väldigt värdefullt när det handlade om 4 och en halv månad utan varandra. 

Första året var långt men det gick bra. Andra året var jag mer där än jag var här. Och i år, år 3 ska jag vara här igen. William flyttar upp till Pennsylvania och jag ska börja plugga. Fick idag veta att jag kom in på den kurs jag hellre vill gå på, arbetsmarknadskunskap med management. En kurs som är en stor del av utbildningen. Det innebär dock ett tight schema där jag har svårt att åka över och hälsa på, åtminstone så länge som jag vill. Men med min abstinens efter både landet och honom kommer jag ta mig över oavsett vad, åtminstone en vecka. 

Nu börjar snart det livet jag egentligen väntat på, men ändå fruktat. Blir låst i Stockholm när jag egentligen vill vara någon annanstans. Men förr eller senare måste man prioritera sin framtid och sina egna behov. Det blir nog bra tillslut. 

Kommentarer
Postat av: Williams morfar,,

Fint inlägg och en gullig bild; fortsätt skriva Linda, Kramar, Williams Morfar.

2015-08-08 @ 22:55:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0