Nog nu

Godmorgon Sverige ! 

Nu är det helg igen och vi inledde den med en lugn fredag. Lagade hamburgare, åt glass och jag lärde mig spela minecraft.

Alltså ser ni hur många frysar det finns med bara glass ? Ni som känner mig vet att jag är i himmelriket. 

Bakade lite till i torsdags, Williams favoriter

Här är förresten den hemska bilden som hamnade uppe på Williams skolas facebooksida. Den dagen när vi skulle prova några muffins och kaffe, jag är inte reklamtjejen ser man iallafall, fejkleende x1000. 

Nåväl! Nu ska jag ta en morgonpromenad medan William pluggar, brukar gå två varv runt skolan (lite mer än en mil). Det är ju trots allt min typ enda motion jag får här haha.

 ha en bra helg ❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0