Heart's on fire

Har hunnit med mycket under min lediga dag. Tvättat, packat, lunchat på stan med Linda och Olivia. 


Fick med mig ett mineralpuder från makeupstore också. En sak från checklistan är klar. 

Efter lunchen åkte jag upp till Stockholm med pappa till vår kiropraktor och knäckte loss rygg och nacken lite. Köpte ett par solglasögon och vi hann fika lite med frozen yoghurt. 

Har dessutom hunnit ta en kaffe på stan med Lollo och Sebbe och tagit igen lite tid efter hon varit i Italien alldeles för länge. 


Och sist men inte minst har jag ätit en supergod middag hos Williams familj. Hämtat grejer till honom och fått umgås med familjen och Hector. Vi hann även med en skypestund med William tillsammans. Alltid lika mysigt och roligt att komma dit. Kommer även sakna den familjen när jag åker över. 

Nu ligger jag i sängen med sprängande huvudvärk. Antar att det är någon migrän eller att spänningarna i nacken släpper och tar ut det med huvudvärk. Hoppas den försvinner snart så jag kan sova! En ny ledig dag imorgon. Älskar semester ! 

Godnatt ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0