Framme

Efter ett jobbigare avsked än väntat till mina föräldrar och en lång flygresa är jag äntligen framme i Atlanta. Har fått  en redig halsbränna eller ev. Halsfluss. Känns lagom surt att komma hit och knappt kunna dricka, äta eller prata. Vi har iallafall köpt lite medicin som jag hoppas funkar så man slipper gå runt som en Zombie första dagarna. 
 
Klockan är 22:22 här alltså 04:22 hemma. Är ovanligt pigg ändå, kan nog bero på mina tre, fyra sovtimmar och kaffekoppen jag drack för en timme sen. Men nu blir det nog att göra sig redo för läggdags! Behöver inte överdriva jetlagget och påfresta min sjuka.
 
Lycklig som är med honom iallafall. 
godnatt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0