3

Hela helgen har jag haft fullt upp. I lördags åkte vi utklädda till Norrköping, bara det lilla problemet att vi inte hade köpt förköpsbiljetter så kön var 5h lång, vi bytte om och åkte och shoppade i Norrköping istället.

Sen åkte vi hem och började förbereda kräftskivan. 

Sen kom alla och kalaset drog igång. 





... Och en utgång på vou 




Vad ska man säga? En toppenkväll! Gårdagen var dock mindre rolig. Jag har mått bättre när jag satte mig i en bil kl 8 för att åka till mormor i Falun. Men vi tog oss dit, umgicks med henne och åkte hem under kvällen. Känns iallafall bra att få ha träffat henne innan jag åker.

Nu är det måndag och det är bara tre dagar kvar tills jag åker. Jag ville passa på att sova länge men vaknade ändå sju och var pigg som aldrig förr. Dagiset har förstört mina chanser för sovmorgnar. Nu blir det städa, tvätta, packa osv. förhoppningsvis hinner jah träffs en och annan vän idag, sen blir det att åka till Stockholm för att träffa kiropraktorn och en middag hos familjen Asplund. Tror att min måndag blir rätt bra ändå. 

Puss ! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0